SOCIAL MEDIA

I got clothes from rosegal!

niedziela, 25 listopada 2018


Witajcie kochani! Dzisiejszy post pojawia się trochę później niż zwykle to bywało. Dopiero kilka godzin temu dotarłam do domu rodzinnego, gdzie wreszcie mogłam usiąść przez laptopem i zająć się tym, na co ostatnio kompletnie nie miałam czasu. Listopad i grudzień to jedne z najbardziej intensywnych miesięcy na studiach w pierwszym semestrze, gdzie do zrealizowania mamy sporo projektów a do napisania wiele kolokwiów, dlatego też nie łatwo jest mi wszystko ogarnąć. Mimo wszystko staram się jak mogę, aby nie zaburzyć mojej systematyczności, gdyż wiąże się to z nie zbyt fajnymi konsekwencjami! I wiem że potem będę tego żałować!

W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam kilka rzeczy, które zamówiłam w ramach współpracy z firmą RoseGal. Z tego co pamiętam, była to moja pierwsza styczność z tą marką, dlatego też byłam bardzo podekscytowana moim pierwszym zamówieniem. W poprzednim poście mogliście zobaczyć kilka rzeczy z kategorii akcesoriów do paznokci, które znalazły się w paczce, a dzisiaj przejdziemy do ubrań...no i jednego akcesoria kosmetycznego!


kurtka - klik

Pierwszą rzeczą, która od razu wpadła mi w oko była oversizowa kurtka jeansowa. Niestety, ale mam słabość do wszelkiego rodzaju kurtek, dlatego też nie mogłam się oprzeć i nie zamówić tej. Kurtka nie różni się praktycznie wcale od tej, która jest na stronie internetowej, jednak nie każdej osobie może odpowiadać jej rozmiar.


bluza - klik

Kolejną rzeczą, która niestety trochę mnie rozczarowała jest bluza z napisem USA. Na stronie prezentowała się ona świetnie, jednak jej materiał w dotyku przypomina mi cienką piankę. Nie będę owijała w bawełnę, ale drugi raz bym jej nie zamówiła. Dodatkowo, jak na najmniejszy możliwy rozmiar bluza wcale do takich nie należy!

pędzelek - klik

Ostatnią rzeczą, już z kategorii kosmetyków, jest pędzelek do brwi. Brwi jest to dla mnie najważniejsza część mojego makijażu, gdyż moje naturalne nie są zbyt pełne, dlatego też potrzebuję dobrego pędzelka aby nakładać na nie pomadę. Ten zamówiłam, gdyż wyglądał na prawdę profesjonalnie ale i jego cena była i jest zaskakująco niska - kosztuje on ok. 4 zł! W tym przypadku również trochę się rozczarowałam. Pierwsze dwa dni pędzelek sprawował się cudownie, jednak drugiego jedna z końcówek, ta do rozczesywania brwi, po prostu odpadła. Bez problemu można ją dokleić, jednak nie po to kupujemy produkt, aby zaraz rozpadł się na części. Tak czy tak, produkt byłby świetny gdyby nie ten jeden mankament!


Oprócz tego mogę zaoferować Wam kupon rabatowy, z którym możecie zaoszczędzić kilka złotych, jeszcze z okazji czarnego piątku!


 Rosegal BLACK FRIDAY
Lowest Prices of The Year
CRAZY SAVINGS
Free shipping worldwide
Enjoy 25% Discount with CODE: RGBF1
#Share Items and Get All Items Free: Click“share & get it free" Button share the items to social media and get it for free


Piszcie w komentarzach czy lubicie tego typu recenzje! Zamawialiście kiedyś coś z tej strony?

9 komentarzy:

  1. Kurtka super :) Zamawiałam raz coś z Rosegal i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą stronkę, mają fajne rzeczy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta bluza :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta kurtka, z charakterem!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedziłam stronę i niestety jej design do mnie nie przemówił, bluza faktycznie niezbyt fajna :( Na szczęście kurtka jest ok!
    Zapraszam do mnie na nowy post : https://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka ubrań z Rosegal,ogółem jestem nawet z nich zadowolona ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm fond of this site
    www.stylebasket.in
    Instagram :-Stylebasket24

    OdpowiedzUsuń