SOCIAL MEDIA

3 series you must watch

piątek, 21 grudnia 2018


Seriale. Kto nie ma obsesji na ich punkcie? Szczególnie teraz, w okresie jesienno-zimowym, kiedy mróz nie zachęca nas do wyjścia na podwórko. Muszę przyznać, że w tym czasie nie marzę o niczym innym jak o siedzeniu w ciepłym łóżku, z gorącą herbatą w ręku i laptopem na kolanach. Okres świąteczny to czas, kiedy oprócz chwil spędzanych z rodziną mamy też kilka dla siebie.
Lubię je właśnie w ten sposób wykorzystywać i nadrabiać to, na co nie miałam czasu wcześniej. Pierwszy semestr drugiego roku studiów był dosyć wykańczający, dlatego też chwila odpoczynku jest zasłużona! W tym poście chciałam pokazać Wam moje trzy ulubione seriale, które moim zdaniem na prawdę warto obejrzeć!




Pierwszym na liście, i zarazem moim ulubionym serialem jest Pretty Little Liars, czyli Słodkie Kłamstewka. Serial opowiada historię czterech przyjaciółek - Arii, Spencer, Hanny oraz Emily, których przyjaźń wisi na włosku odkąd zaginęła 'królowa' ich paczki, Alison. Rok po zniknięciu dziewczyny cała czwórka zaczyna dostawać anonimowe wiadomości od osoby, która podpisuje się jako 'A'. Grozi ona, że wyjawi wszystkie sekrety dziewcząt, a nawet te, o których mogła wiedzieć tylko Alison.

Serial jest na prawdę genialny i łatwy w odbiorze. Ja cały oglądałam w języku angielskim i Wam również to polecam, gdyż słownictwo nie jest trudne, a na prawdę sporo można się nauczyć. Serial zawiera wiele intryg, a nawet sytuacji mrożących krew w żyłach, dlatego też każdy znajdzie w nim coś dla siebie!

grafika dark, netflix, and louis hofmann

Kolejnym serialem, który stosunkowo niedawno pojawił się na ekranach jest Dark. Akcja toczy się w odludnym niemieckim miasteczku Wilden, gdzie dochodzi do zaginięcia dwóch chłopców. Kilka miesięcy przed zniknięciem dzieci, jeden z bohaterów popełnił samobójstwo. Pozornie te wydarzenia nie są ze sobą powiązane jednak wkrótce wszelkie części tej układanki zaczynają się łączyć w przerażającą całość.

Obecnie na ekranach dostępny jest tylko pierwszy sezon serialu, jednak cieszył się tak dużą popularnością, że na przyszły rok zapowiedziany jest kolejny. Dark jest bardzo intrygującym i tajemniczym serialem, poruszającym temat podróży w czasie. Budzi on wiele przemyśleń i również znajduje się w mojej trójce ulubionych seriali!

grafika Archie, archie andrews, and cole sprouse

Ostatnim serialem, który chciałam Wam polecić jest Riverdale. Tutaj głównym wątkiem jest śmierć nastolatka wywodzącego się z bardzo wpływowej rodziny. Mieszkał on w spokojnym miasteczku jakim jest Riverdale. Grupa przyjaciół próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa odkrywając przy tym wiele niespodziewanych informacji.

Riverdale to serial podobny do pierwszego, który Wam tutaj prezentowałam. Również zawiera on wiele tajemniczych scen, a wszyscy próbują dowieść jednego - co było przyczyną śmierci głównego bohatera? Mimo, że jeszcze jestem w trakcie jego oglądania z całego serca mogę Wam go polecić!


Piszcie w komentarzach czy oglądaliście te seriale! Jaki jest Waszym ulubionym?

8 komentarzy:

  1. Nie oglądałam nigdy tych seriali, ale z chęcią zapoznam się z drugim ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam oglądać PLL, ale to kompletnie nie moja bajka :D Dark chcę bardzo obejrzeć i gdy znajdę trochę czasu na pewno zabiorę się za oglądanie :D Riverdale oglądam i pierwszy sezon był super, reszta jak dla mnie średnia :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy muszę zobaczyć - zaciekawiłaś mnie:D
    Wesołych i aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie jak narazie rządzą polskie produkcje☺
    Jeśli lubisz kryminały, deszczowce to polecam "Znaki "
    Bez problemu obejrzysz na Ipli☺
    Ten ostatni musze obejrzeć ☺
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt 😘 🎄
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie ogladam seriali . znaczy... jest jeden jedyny, na ktory czekam z niecierpliwoscia! :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam tylko Riverdale i czekam na zakończenie 3 sezonu!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Riverdale jest naprawdę wciągające, a fabuła w trzecim sezonie ma zupełnie inny charakter niż rozpoczęcie pierwszego sezonu.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może nie jestem normalna, ale nigdy nie oglądałam seriali - z jednym wyjątkiem, uwielbiałam serię Gossip Girl <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń