SOCIAL MEDIA

christmas presents

wtorek, 25 grudnia 2018


Witajcie kochani! Na wstępie chciałam życzyć Wam wszystkim wesołych świąt i oby ta rodzinna atmosfera trwała z Wami nie tylko w tym okresie. Ja muszę przyznać, że jak na początku czułam świąteczną atmosferę, tak przed samymi świętami przestałam. Nie wiem z czego to wynika, być może z mojego zabiegania, uczelni i wyjazdu do domu rodzinnego..Chociaż bardziej prawdopodobne że to przez to, że większość prezentów miałam już kupionych na początku grudnia! Niestety, ale tegorocznych świąt nie spędzam z moim chłopakiem, dlatego też my prezenty wręczaliśmy sobie kilka dni wcześniej. To właśnie będzie tematem dzisiejszego posta i pokaże Wam, co w ostatnim czasie dostałam od bliskich!






lakiery neonail







frezarka wraz z zestawem frezów


mini automat na cukierki

Oczywiście jest to tylko część prezentów, które dostałam. Kolejna część wkrótce pojawi się na blogu!
Piszcie w komentarzach co Wy dostaliście!

10 komentarzy:

  1. Ciekawe prezenty! Śliczne kolorki lakierów ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tak samo jak ty z tą atmosferą świąteczną. Ale super prezenty, szczególnie ten automat :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety wogule w tym roku nie czułam magii świąt
    Fajne prezenty dostałaś ☺
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt 😘 🎄

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni prezent jest genialny, też mogłabym mieć taki automat na cukierki, haha :D Pomarańczowy odcień lakieru prezentuje się cudownie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki automat kiedyś już zwrócił moją uwagę! :) piekne te lakiery!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Automat jest świetny! <3

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Będą pazurki! :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... krakowski kiermasz świąteczny :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne, ciekawe pomysły! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mini automat na cukierki...to dopiero pomysł na prezent!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty.
    Lakiery cudne.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń