SOCIAL MEDIA

new year's resolution

sobota, 29 grudnia 2018


Święta, święta i po świętach. Tyle przygotowań, a trwają tak krótko. Warto jednak docenić czas wolny i oczywiście spędzony w rodziną. Ja, tak jak pisałam Wam wcześniej, święta spędzałam w moim domu rodzinnym. Studiując w innym mieście nie często ma się możliwość odwiedzania swoich rejonów, szczególnie że wiąże się to z długimi dojazdami i oczywiście nie małymi kosztami. Kilka dni temu wróciłam do Warszawy i to tutaj będę spędzała sylwestra wraz ze znajomymi. Muszę przyznać, że dawno nie celebrowałam w ten sposób, więc jestem szczególnie podekscytowana. W końcu to ostatni dzień w roku i pierwszy w kolejnym!


Jako, że rok się kończy i ten post będzie ostatnim w dwutysięcznym osiemnastym roku postanowiłam zrobić małe podsumowanie oraz zrobić listę moich postanowień noworocznych. Jeśli chodzi o to ostatnie - co roku wymyślam sobie listę rzeczy, których chcę się trzymać, jednak nie zawsze to wychodzi. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się spełnić to, co sobie postanowię. Myślę, że dobrze będzie wrócić do tego za rok, kiedy sprawdzimy czy faktycznie wytrwałam!


Ostatni rok był dla mnie pracowity. W końcu zdecydowałam się na założenie bloga i starałam się go sumiennie prowadzić. Jest to dla mnie nie małe osiągnięcie, gdyż w tym roku też udało mi się dostać pracę, którą ciągnę już ponad pół roku, a pogodzenie wszystkich rzeczy nie jest łatwe. Dodatkowo zaczęłam drugi rok studiów, z czego bardzo się cieszę, gdyż wiele osób szybko rezygnuje, a ja dalej wytrwale spełniam moje plany i marzenia! 


Jeśli chodzi o moje postanowienia noworoczne postanowiłam:
- nauczyć się jeździć samochodem - po co prawo jazdy ma się marnować?
- zacząć ćwiczyć - ile lat już to planuję?
- zdrowo się odżywiać - czy warto sobie niszczyć zdrowie dla fast foodów?
- systematycznie prowadzić bloga - chyba w końcu po to go zakładałam?
- zrobić kurs paznokci - czy nie warto rozwijać swoich pasji?


A Wy? Jakie macie postanowienia noworoczne? 

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie robie noworocznych postanowień -po pierwsze rzadko ich dotrzymuje, a po drugie po co czekać do Nowego Roku ?😉
    Lepiej jest działać od razu ☺
    Życzę Ci spełnienia wszystkich Noworocznych postanowień oraz wszystkiego najlepszego w 2019 roku 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno trzymam kciuki za realizację postanowień noworocznych! Co prawda ja też rzadko je dotrzymuje (tak jak moja poprzedniczka - Lili), ale jednak co roku staram się je zrobić i ze wszystkich sił zrealizować. Mam nadzieję, że w 2019 roku nasze plany i cele zostaną spełnione. W końcu, podobno łatwiej jest realizować swoje marzenia, jeśli się o nich powie głośno. Ty to już zrobiłaś na blogu, a ja to właśnie zamierzam zrobić w najbliższych dniach ;)
    Udanej zabawy sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka mam, mam nadzieje że w każdym wytrwam :)
    pozdrawiam
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Loved your new year s resolutions and nice to know you want to stick to your resolutions
    www.stylebasket.in
    Instagram:-Stylebasket24

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak co roku po prostu chcę się rozwijać we wszelkich płaszczyznach, które mnie dotyczą ;) Poprzedni rok był ciężki, ale wiele mnie nauczył i wyostrzył mi charakter. Szczęsliwego Nowego Roku, niech to będzie rok pełen radosci i pozytywnych zdarzeń! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne postanowienia :) Powodzenia w ich spełnianiu!

    Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku również jasno sprecyzowałam moje postanowienia noworoczne i...będe się ich trzymać!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim głównym postanowieniem jest chyba przejście na weganizm czy w końcu zaczęcie nauki języka chińskiego... Mam nadzieję, ze się uda! Oprócz tego mam masę koncertów haha
    Wierzę, że Ci się uda z tym ćwiczeniem, szczęśliwego noweg roku!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki! Bardzo rozsądne plany, kurs paznokci pewnie będzie super :0
    Też muszę zacząć jeździć bo zdane prawko czuje się porzucone xD
    Ładne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń