SOCIAL MEDIA

Advent calendar for cat?!

wtorek, 7 grudnia 2021

 


Czołem! Jak mijają Wam ostatnie dni? Moja uczelnia w końcu zdecydowała się na zajęcia online, chociaż zostało to wprowadzone tylko na okres dwóch tygodni. Jestem w szoku, z tego względu iż porównując obostrzenia z zeszłego roku, wygląda na to że w tym roku pandemia nie stanowi już takiego problemu - ale chyba tylko dla naszych władz, bo jednak po statystykach wygląda to inaczej. Post zaczął się może i trochę pesymistycznie, aczkolwiek będziemy kontynuować go w innym tonie. Jak wiecie, ostatnio wpadłam w szał świąteczny, dosłownie. Dodatkowo, jestem posiadaczką kota i w związku z tym pomyślałam - dlaczego on nigdy nic od świąt nie ma? 




Już w zeszłym roku w sklepach internetowych widziałam kalendarze adwentowe dla zwierząt i stwierdziłam, że będzie to świetna okazja żebym sama to przetestowała razem z moim zwierzakiem. Początkowo miałam problem, ponieważ sklep z którego kalendarz zamawiałam niestety, ale przysłał mi wersję dla psa! Jakież było moje zdziwienie, kiedy na obrazku zamiast kociaka zobaczyłam zupełnie inne zwierze. Kalendarze dla zwierząt, z tego co widziałam, stają się coraz bardziej popularne i coraz więcej firm je produkuje. Ja zamawiałam na Allegro z firmy Trixie, gdyż jest to duży producent karm dla kota. 




Jak widzicie, pierwsze dni kalendarza już za nami. Nie będziemy go sobie tutaj codziennie otwierać, aczkolwiek kotek na pewno będzie częstowany dawką smakołyków :) Mój jednak jest ogromną wybredziochą, więc sama jestem ciekawa czy kalendarz się u mnie sprawdzi. Piszcie w komentarzach czy macie jakieś zwierzaki i czy one lubią takie smakołyki!

1 komentarz:

  1. Fajnie, że i kot ma coś od życia na te Święta :) jestem ciekawa, czy będzie zadowolony

    OdpowiedzUsuń