SOCIAL MEDIA

Winter Essentials

czwartek, 9 grudnia 2021

Witajcie kochani! Jak się czujecie przed weekendem? Ostatnie tygodnie pracy i będziemy mogli odpocząć chociaż kilka dni. Przynajmniej tak jest w moim przypadku i już nie mogę się doczekać, ponieważ grudzień jest dla mnie baardzo intensywny. Czeka mnie na prawdę sporo pracy, dopiero wróciłam z wyjazdu a zaraz szykuje się następny. Nie mam pojęcia czasami w co mam włożyć ręce, a z drugiej strony lubię takie tempo życia. W dzisiejszym poście przychodzę do Was z trzema rzeczami, bez których nie wyobrażam sobie zimy. Nie będzie to nic spektakularnego, aczkolwiek dla mnie to takie "must-have" podczas chłodnych, jesienno-zimowych dni.




1. Świeczki (i mandarynki;))

Uwielbiam spędzać zimowe wieczory w towarzystwie świec. Co więcej, muszę Wam powiedzieć że w zeszłym roku po raz pierwszy miałam okazję wypróbować świecę sojową i jestem nimi zachwycona. Zapach jest zdecydowanie bardziej intensywny, co dla mnie jest dużym plusem. Dodatkowo, świeca sojowa jest lepsza dla środowiska. Obecnie można spotkać całkiem sporo małych firm i przedsiębiorców wykonujących takie świece ,więc jest to też super forma dla ich wsparcia. A nad mandarynkami chyba nie muszę dużo się rozwodzić, bo nie znam osoby, której ich zapach nie kojarzyłby się z zimą! 





2. Kocyk (i herbatka;))

To jest mój zdecydowany must-have. Kto nie lubi chłodnych wieczorów spędzać pod kocem, z ciekawym filmem? Idealny czas, żeby odpocząć i się zrelaksować. Do tego zimowa herbata i dzień staje się lepszy. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju koce i uważam, że są też świetnym pomysłem na prezent. Co jak co, ale to się nie zmarnuje! 



3. Sweterki

Ostatnią już rzeczą, bez której nie wyobrażam sobie tego sezonu są oczywiście sweterki. Mam ich całkiem sporo i przyznam, że królują one u mnie w okresie jesienno-zimowym. Sweterki najbardziej lubię kupować w Reserved, gdyż ich cena do jakości jest na prawdę bardzo w porządku. Na zdjęciu widzicie jeszcze jeden z Zary, ten w kolorze ciemno-szarym, który udało mi się upolować w lumpeksie.


Jestem ciekawa co dla Was jest obowiązkowe w sezonie jesień-zima. Bez czego nie wyobrażacie sobie tego okresu?

5 komentarzy:

  1. Ja nie wyobrażam sobie tego jesienno-zimowego sezonu bez kocyka i ciepłej herbaty i oczywiście czegoś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze świeca, kocyk, kubek ciepłej herbatki z cytryną, ciepłe skarpety i książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie te zimowe must have wygląda podobnie, chodź jestem dość wybredna, jeśli chodzi o mandarynki, nie wszystkie mi smakują :D I zamiast swetrów chyba bardziej preferuję bluzy

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love seasonal candles this time of year, especially ones with Christmasy scents! :)

    OdpowiedzUsuń