SOCIAL MEDIA

New Winter Puffer Jacket | Levis

sobota, 11 grudnia 2021

 


Witajcie kochani w kolejnym dniu #Blogmasa! Jestem mega podekscytowana, że ten czas mogę przeżywać razem z Wami, a jeszcze bardziej tym, że przygotowałam dla Was super niespodziankę na sam koniec tego okresu, a nawet na kolejny miesiąc, ale o tym dowiecie się pod koniec posta.


W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać co w ostatnim czasie udało mi się złapać na wyprzedażach. Kurtki puchowe są hitem od zeszłego roku i wtedy również w taką się zaopatrzyłam. Była ona w kolorze beżowym i byłam z niej na początku zadowolona, ale później zaczęła mi przeszkadzać ze względu na brak mocniejszych ściągaczy na dole. Pokazywałam ją Wam już na blogu i możecie obejrzeć ją w tym poście -> klik. Szperając po sklepach natrafiłam na kurtkę marki Levis, która bardzo mi się spodobała i udało mi się ją też kupić w super cenie, a mianowicie 350 zł. Zerknijcie na zdjęcia i dajcie znać, jak Wam się podoba!









-----------------------------------------

C H A L L E N G E 

Dodatkowo, jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu na blogu, to wiecie że wcześniej sporo interesowałam się włosingiem. Niestety ze względu na ogromną ilość pracy zaprzepaściłam całą moją pracę nad włosami i przestałam je pielęgnować tak jak wcześniej. Postanowiłam jednak do tego wrócić i zrobić to razem z Wami, bo wiem że wiele osób było wtedy zainteresowanych tą tematyką i w szczególności zadbania o swoje włosy. Spodziewajcie się więc więcej info w kolejnych postach! Będzie to wyzwanie styczniowe, przygotuję dla Was wszystkie potrzebne rzeczy, a mianowicie tabelkę z informacjami co będziemy robić każdego tygodnia, a Wy tylko będziecie musieli kupić produkty.

-----------------------------------------

Piszcie w komentarzach jak podoba Wam się kurtka i co myślicie o wyzwaniu. Czy chętnie wzięlibyście w nim udział?

14 komentarzy:

  1. Kurtka bardzo fajnie się prezentuje :D Na zimę będzie idealna :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello!! this looks great, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka faktycznie wydaje się idealna i bardzo ciepła. Co do swojej pielęgnacji włosów, to już mam ustaloną rutynę i co najważniejsze, włosy ogarnięte i prezentujące się świetnie. Także nie dla mnie to wyzwanie.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The jacket looks very good.
    Thanks for visiting.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zajefajna kurtałka! Wygląda milutko i cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka fajna, ale dla mnie na zimę wydaje się trochę za krótka. :)
    Swoją idealną puchową mam od lat i nie wiem, co zrobię, jak w końcu mi się zniszczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta kurtka :) Ja w tym roku postawiłam na puchowy płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest świetna i też poszukuję podobnej :)
    Pozdrawiam!

    BLOG
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze parę lat temu chodziłam zimą w ramonesce, teraz tylko takie grube puchowe kurtki wchodzą w gre :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta kurtka, jednak na zimę preferuję dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely jacket! So practical for a cold winter! :)

    Your challenge sounds interesting too!

    Hope that you had a magical Christmas :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń