SOCIAL MEDIA

2021 recap

piątek, 31 grudnia 2021


 

Witajcie kochani! Oj, ten miesiąc miał wyglądać zupełnie inaczej i mieliśmy widzieć się tutaj zdecydowanie częściej. Nie chcę narzekać i obwiniać się, że nie udało mi się przeprowadzić #blogmasa tak jak chciałam, aczkolwiek wzięłam na siebie w tym okresie za dużo. Zdarzało się, że pracowałam od 8 do 23 i najzwyczajniej w świecie nie miałam kiedy przygotować kolejnego posta. Odbiło się to również na moim zdrowiu psychicznym, ale daję sobie szansę w kolejnym roku. Przecież nic straconego. Mam nadzieję, że nie zawiodę Was tym razem i moje plany się spełnią.


W dzisiejszym poście przychodzę do Was z fotograficznym podsumowaniem roku 2021. Działo się w tym roku całkiem sporo i co za tym idzie, chciałam się skupić na pozytywnych wspomnieniach. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie pełen nowych przygód i spełnią się cele, które chciałabym w nadchodzącym roku zrealizować. 











Jestem ciekawa jakie Wy macie najlepsze wspomnienia z tego roku! Piszcie w komentarzach, z chęcią poczytam! :) A my widzimy się już w nowym roku! Udanej zabawy!

3 komentarze:

  1. Kochani życzę Wam, aby Nowy Rok był dla Was lepszy od tego już mijającego, ale wyłącznie na Waszych warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, miałaś udany rok :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypad nad morze , dużo wspólnych imprez z przyjaciółką. Pracowanie , dużo spontanicznych wyjazdów. Dodałaś bardzo cudowne zdjęcia i miło się na nie patrzy. Masz bardzo przepiękne rośliny
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń