SOCIAL MEDIA

My 2 top perfumes

sobota, 13 listopada 2021

 

Witajcie kochani! Jak się czujecie? Ja niestety choruję. Jak zwykle dopadło mnie zapalenie zatok i zamiast antybiotyku dostałam skierowanie na test na covid - w końcu teraz w większości od tego zaczyna się leczenie. Oczywiście wyszedł negatywny, a ja kuruję się jak mogę. A tak poza tym, to minęła już prawie połowa listopada i muszę przyznać, że coraz bardziej czuję klimat świąt. Sklepy są już pełne dekoracji świątecznych, co sprawia że sama zaczynam powoli myśleć o prezentach świątecznych i dekorowaniu domu. Święta kojarzą mi się też z cudownym zapachem, przede wszystkim cynamonu, pierniczków i pysznego jedzenia. Ale gdy o zapachu mowa, chciałam dzisiaj zaprezentować Wam dwa zapachy, które w moje gusta trafiają najlepiej. Jesteście ciekawi o jakich mowa? Zapraszam do czytania!




Pierwszy zapach, który u mnie króluje to woda perfumowana Mon Paris od Yves Saint Laurent. Jest to połączenie kwiatowo-owocowe o mocniejszej nucie zapachowej. Zawiera aromat bergamotki, mandarynki, truskawki a także soczystej gruszki. Można również wyczuć tutaj kwiat pomarańczy, cedr oraz białe piżmo. Jest on świetny na bardziej eleganckie wyjścia i co najważniejsze - bardzo długo się utrzymuje.




Drugi, lecz na mojej liście jako zapach numer jeden, to My Way od Giorgio Armani. Jest to również zapach zawierający nutkę bergamotki skomponowany wraz ze słodyczą kwiatu pomarańczy. W składzie znajdziemy również inne kwiaty jak np. jaśmin. Jest to zapach bardziej słodki niż prezentowany wcześniej Yves Saint Laurent, co sprawia że nada się również na co dzień. 


Warto również dodać, że buteleczki obu perfum wyglądają fantastycznie. Są wykonane w prosty sposób z łatwym otwieraniem. My Way posiada ciekawe zamknięcie, przypominające niebieski kamień. Jeśli chodzi o Mon Paris, perfumy są obwiązane czarną wstążką co dodaje im elegancji.

Piszcie w komentarzach jaki zapach jest Waszym ulubionym. Co myślicie o tych, które Wam przedstawiłam? Czekam na Wasze komentarze! 

20 komentarzy:

  1. Musiałabym najpierw powąchać oba zapachy. Nie preferuję kupowania perfum w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Douglas jest możliwość wypróbowania zapachów i sprawdzenia czy odpowiadają :) Ja zawsze tak robię zanim zakupię perfumy, albo będąc na lotnisku w strefie bezcłowej. Perfumy są tańsze, a i czasu jest masa aby znaleźć swój zapach!

      Usuń
  2. Na pewno pięknie pachną!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z perfum uwielbiam wszystkie Green Tea Elizabeth Arden!
    Ale pierwsze, które opisujesz, brzmią bardzo ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi zapach chyba bardziej do mnie przemawia. Rzeczywiście już w sklepach są świąteczne ozdoby i słodycze i cóż, coraz bliżej święta jak to jest w piosence.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach kupić perfumy My Way, dlatego cieszę się, że je polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że oba zapachy mogłyby mi przypaść do gustu. Najpierw jednak musiałabym je powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie jestem miłośniczką zapachów owocowych, kwiatowe mnie kręcą w nosie 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia życzę 😀
    Tych perfum nie znam, zresztą od kilku lat mam problem z perfumami- od większości, boli mnie głowa.
    Aktualnie używam jakichś waniliowych, które kupiłam w KiKu, one mi się sprawdziły- pięknie pachną (uwielbiam słodkie zapachy) i co najważniejsze nie boli mnie nic, po ich użyciu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia Ci życzę! My Way myślę, że by mi przypadł do gustu, ale obecnie muszę zużyć perfumy, które mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać żadnego z tych zapachów. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Ja kocham perfumy :) Lubię je wąchać, poznawać, odkrywać ale odkąd znalazłam swoje ulubione, używam tylko ich. Twoi ulubieńcy na pewno pachną cudownie, będę to musiała sprawdzić bo nie znam tych zapachów :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem uzależniona od perfum, niestety moja kolekcja wciąż rośnie, a tak mało ubywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa zapachu G.Armani . Sama mam duża buteleczkę Si , uwielbiam ten zapach!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji przetestowaćtych perfum, ale ja ogólnie nie jestem jakąś super fanką perfum :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa obu zapachów :)

    Moimi ulubionymi perfumami jak na razie są Zara Nude Bouquet i Sinsay Madame Peony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My way znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń