SOCIAL MEDIA

Netflix review | Squid Game

środa, 10 listopada 2021


 Witajcie kochani w dzisiejszym poście! Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i dobrze bawiliście się przez ostatnie dni - a w szczególności w dzień Halloween. Przed nami kolejne dni wolnego i czas, aby się zrelaksować! W dzisiejszym poście chciałam powiedzieć coś więcej o serialu, który ostatnio oglądałam. Jak już wiecie po tytule posta, mowa oczywiście o Squid Game. Jest to serial, o którym w ostatnim czasie jest bardzo gorąco stąd zdecydowałam się przybliżyć Wam jego fabułę i poznać Waszą opinię na jego temat.

Zacznijmy zatem od początku. Squid Game to serial południowokoreański, co wzbudziło moje zainteresowanie. Muszę przyznać, że wcześniej nie oglądałam żadnego serialu takiej produkcji więc sama do końca nie wiedziałam czego się spodziewać. Postanowiłam go jednak obejrzeć po tym jak wzbudził ogromne zainteresowanie i mogę nawet powiedzieć, że oburzenie wielu ludzi - szczególnie rodziców. Domyślacie się dlaczego? Przejdźmy więc do opisu fabuły.


Serial opowiada historię bohatera, który później zostaje graczem 456, bez pieniędzy. Żyje on w długach, nie ma pieniędzy aby pomóc swojej matce a tym bardziej aby zająć się córką, która mieszka ze swoją matką i jej nowym partnerem. Ostatnie pieniądze marnuje na zawody konne obstawiając, przegrywając i tak w kółko. Napotyka on na swojej drodze ciekawą okazję i się jej podejmuje. I tak właśnie trafia do niebezpiecznej gry, która odmienia całe jego życie.


Serial składa się z 8 odcinków, jednak dopiero na drugim bądź trzecim zaczął się porządnie rozkręcać. Do gry, oprócz naszego bohatera, trafia 455 innych graczy i każdy z nich dostaje swój numerek. Na początku każdy z nich jest zmieszany i do końca nie wie o co chodzi, ale wszystko okazuje się po zagraniu w pierwszą grę - czerwone, zielone. Każda kolejna okazuje się jeszcze bardziej niebezpieczna, a co najgorsze w każdej giną ludzie. Warto podkreślić, że dla zwycięzcy wszystkich gier jest ogromna nagroda pieniężna. Stawka jest wysoka, ale co okaże się ważniejsze - pieniądze czy życie ludzkie? To zostawiam Wam do sprawdzenia samemu. 

Piszcie w komentarzach czy oglądaliście ten serial i jakie macie o nim opinie. Czy uważacie, że miesza on w głowach i stał się niebezpieczny dla młodych ludzi? 

14 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale zaintrygowałaś mnie i chcę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam i muszę przyznać, że jest wciągający, ale niesie przy tym spore zagrożenie dla młodych umysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym serialu, ale go nie oglądałam. Jakoś mnie nie zaciekawił.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł znam, połowę serialu miałam już zaspojlerowane na TikToku, niestety :D
    Ale i tak mam w planach obejrzeć. Na razie nadrabiam wszystkie sezony seriali, co wyszły w październiku. A trochę się tego nazbierało ;)
    Muszę jednak przyznać, że fabuła bardzo mnie ciekawi :) I te ich gry.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam go i mocno mnie wciągnął. Serial może nie na tyle potrafi namieszać w głowie co po prostu skłania do pewnych refleksji na temat ludzkiego życia i co człowiek jest w stanie zrobić dla pieniędzy. Faktycznie jest dość kontrowersyjny, więc raczej nie dla ludzi o słabych nerwach :D Czekam na kolejny sezon!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Jak najbardziej, przy takich kwotach pieniędzy niektórym odbija do głowy i są w stanie zrobić wszystko. Ja również czekam na drugi sezon i został on już nawet potwierdzony! :)

      Usuń
  6. Słyszałam o nim, ale nie ciągnie mnie, by go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Specjalnie Azja mnie nie interesuje, dlatego też mimo, iż ten serial osiągnął taką popularność to jeszcze go nie widziałam i nie wiem, czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że azjatyckie seriale czy filmy również nie są moimi faworytami, aczkolwiek dałam szansę i okazuje się, że jest to coś zupełnie innego niż produkcje amerykańskie :)

      Usuń
  8. Ogólnie to nie miałam zamiaru oglądać tego serialu, ale nie rozumiałam niektórych memów, więc go włączyłam, a potem przepadłam! To naprawdę świetny serial, z niebanalnym zakończeniem, które mega mnie zaskoczyło.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam w jednym podejściu, wciągnął niesamowicie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogladałam i mega mnie wciągnął. Zdecydowałam się go obejrzeć głownie przez to, ze było wszedzie o nim głośno i szczerze mówiąc podchodziłam do niego sceptycznie bo nie przepadam za koreańskimi filmami i serialami. I pozytywnie się zaskoczyłam bo ten serial tak mnie wciągnął, że oglądałąm odcinek za odcinkiem. Zdecydowanie wzbudził u mnie duże emocje. A co do oglądania tego serialu przez dzieci to myślę, że rodzice powinni bardziej zwracać uwagę na to co oglądają ich dzieci. Sporo rodziców teraz, żeby mieć spokój to daje dzieciom komputer albo telefon i rób co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy polecają ten serial i ja go muszę kiedyś obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń