SOCIAL MEDIA

SheIn jacket

środa, 3 listopada 2021

 

Dzień dobry blog! Kilka dni wolnego za nami. Był to czas, gdzie w końcu mogłam usiąść i na spokojnie zrobić rzeczy, na które nie miałam wcześniej czasu. Nie wspominałam, ale w ostatnim czasie dostałam nową pracę, która pochłania trochę czasu, a dodatkowo łączę ją z pracą lektora języka angielskiego i studiami. Nie jest łatwo, aczkolwiek pomaga mi to w utrzymaniu tempa życia, nie nudzę się i przede wszystkim zdobywam doświadczenie. Uwielbiam czuć, że wypełniam mój czas i przy tym się uczę, stąd na pracę nie narzekam.

W ostatnim czasie, muszę przyznać, że zakupy ubraniowe robię tylko wtedy, kiedy muszę. Tej jesieni panuje ogromna moda na ubrania w kratę. A w szczególności kurtki. Bardzo mi się spodobały, więc jakiś czas temu sama taką nabyłam i chciałam dzisiaj Wam ten zakup pokazać.


kurtka - link

Kurtkę kupiłam na zagranicznej stronie, którą jestem pewna że świetnie znacie. Jest to SheIn, gdzie można znaleźć masę ubrań w dobrych cenach. A co najlepsze - wiele z nich wygląda identycznie jak w sieciówce. Raz, zamawiając właśnie na takiej zagranicznej stronie, natrafiłam się nawet na ubranie z metką Zary, co wzbudziło moje ogromne zaskoczenie. Jak widać jest to dokładnie ta sama fabryka, a ubrania rozsyłane są do różnych sklepów.

Kurtka jest dostępna w baardzo wielu opcjach kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jest ona również przystępna cenowo - obecnie kosztuje 58 zł. Jest bardzo miła w dotyku, materiał to taki miś. Jest jednak dosyć krótka, więc na pewno nie nadaje się na chłodniejsze dni. 


Piszcie w komentarzach czy podoba Wam się ta kurteczka. Zamawialiście coś kiedyś z SheIn? Czekam na Wasze opinie!

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kurtka! Może teraz już takiej nie kupię, ale na wiosnę przemyślę to :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka, co prawda nie noszę takich krótkich, bo to teichet jak bolerko, czyli bardziej na ozdobę, ale wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kratka fajna, materiał fajny, ale jak dla mnie mogłaby być trochę dłuższa - zwłaszcza z myślą na chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :)
    Pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajna kurtka, podoba mi się jej fason i ta krata świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kurteczka! Ponadczasowy motyw kraty zawsze wygląda bardzo stylowo :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam sobie spódnice w kratę i marzy mi się jeszcze płaszczyk. Twoja kurta świetna, acz dla mnie za krótka, bo niebyt komfortowo czuję się, kiedy widać mi pupę. Taki już mój kompleks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie żeby zamówić kilka rzeczy z Shein.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, jaka ładna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się marzy płaszcz w kratę :)

    OdpowiedzUsuń