SOCIAL MEDIA

Clothes from PLNY Lala

sobota, 22 stycznia 2022

 

Witajcie kochani! Dzisiaj mam w sobie masę pozytywnej energii, ale są dni, w których całkowicie mi jej brakuje. Ciesze się, bo odkąd zaczął się nowy rok to wstaję i mam ochotę zrobić w swoim życiu coś zupełnie nowego. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie ciążą mi bardzo studia. Nie wiem czy uda mi się zdać egzaminy, ale chcę bardzo skupić się na realizacji siebie i swoich marzeń. Może jest to trochę egoistyczne, ale stwierdziłam, że jak nie teraz to kiedy? Nie chcę wszystkiego żałować na starość, a to jest najlepszy czas na korzystanie z życia. Mam jeszcze czas na rzeczy dorosłe, poważne i stawiam teraz na siebie, aby w przyszłości usiąść i powiedzieć sobie - tak, wykorzystałam swoje życie w 100%. 


Dzisiejszy post będzie mini recenzją ubrań, które w ostatnim czasie trafiły do moich rąk. Po raz pierwszy miałam styczność z tą marką, a konkretnie PLNY Lala. Możecie ją znać z Instagrama, gdyż jest całkiem popularna u influencerów i ma naprawdę niezłe ubrania. Bardzo podobają mi się dresy i bluzy z kapturem więc mam nadzieje, że i one wkrótce dołączą do mojej kolekcji. Ja z PLNY dostałam dwie rzeczy - bluzkę w paski oraz skarpety. Wszystko wykonane jest bardzo porządnie. Materiał różni się od sieciówkowych i naprawdę widać za co się dopłaca. Jest bardzo miły w dotyku i co najważniejsze - nie prześwituje. Mam inną bluzkę w paski z sieciówki i niestety widać każdy stanik, jaki się pod nią ubierze. 







Jestem ciekawa czy mieliście styczność z ubraniami z tej firmy. Jak Wam się sprawdziły? A może coś szczególnie Wam się spodobało? Piszcie w komentarzach :)!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hi everyone I'm Mrs ALEKSI TAISIYA, My husband divorced me 2 years ago to live with another woman and I have tried to have him back but I could not, so I tried to do many things to get him back and he refuse to come back. One faithful Friday morning, I visit a forum for tips on how to get your ex back and there I saw a lady testifying on how Dr AKHERE helped her to get her husband back after he was tied down with a spell by another woman. Although I never believed in spiritual work I reluctantly tried him because I was desperate and I contact him and explain my problems to him, to my greatest surprise Dr AKHERE helped me to bring back my husband after 5days and now my relationship is more perfect just as he promised. Getting your ex back permanently does not only bring back someone you love but it will also re-unite your lover's feelings. My husband now treats me like a Queen and always says he loves me all the time. If you are passing through difficulties in your relationship, Doctor AKHERE can help solve marital problems, restore broken relationships and do some other things. I can assure you he's highly potent and reliable. Email him for urgent help [AKHERETEMPLE@gmail.com ] or +2349057261346 .

      Usuń
  2. Powodzenia na egzaminach!

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne skarpetki! Rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam niczego z tej formy, ale ładne te ubrania😊

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze nie przepadam za "popularnymi markami z instagrama" bo ich ceny często są mocno przesadzone. PLNY LALA kojarzę, oczywiście z insta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również często podchodzę do tego z dystansem, aczkolwiek w tym przypadku widać i czuć za co się płaci - materiał daleko odbiega od tego, co możemy spotkać w sieciówkach :)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za egzaminy, za spełnianie marzeń :)
    Mi też od Nowego Roku, wróciła energia, a jak sobie przypomnę jak rok temu funkcjonowałam...
    Cieszę się że czuję się już lepiej :)
    Śliczna jest ta bluzeczka :)
    „Plny lala” zdaje się że chyba ostatnio, wypuścili coś dla Inglota :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi everyone I'm Mrs ALEKSI TAISIYA, My husband divorced me 2 years ago to live with another woman and I have tried to have him back but I could not, so I tried to do many things to get him back and he refuse to come back. One faithful Friday morning, I visit a forum for tips on how to get your ex back and there I saw a lady testifying on how Dr AKHERE helped her to get her husband back after he was tied down with a spell by another woman. Although I never believed in spiritual work I reluctantly tried him because I was desperate and I contact him and explain my problems to him, to my greatest surprise Dr AKHERE helped me to bring back my husband after 5days and now my relationship is more perfect just as he promised. Getting your ex back permanently does not only bring back someone you love but it will also re-unite your lover's feelings. My husband now treats me like a Queen and always says he loves me all the time. If you are passing through difficulties in your relationship, Doctor AKHERE can help solve marital problems, restore broken relationships and do some other things. I can assure you he's highly potent and reliable. Email him for urgent help [AKHERETEMPLE@gmail.com ] or +2349057261346 .

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the blouse, it's so pretty.
    I love your blog, which I am now following.
    https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń