SOCIAL MEDIA

RIHOAS wishlist

środa, 26 stycznia 2022

 

Dzień dobry wszystkim! Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i jesteście pełni pozytywnej energii. Ostatnie dni były okropne w szczególności przez deszczową pogodę. Całe szczęście, że wiosna nadchodzi, a ponadto jest to świetny czas na wiosenne porządki! Szczerze mówiąc, nie jestem osobą która porządkuje swoją szafę każdego weekendu ze względu na brak czasu. Mimo to, staram się to robić kilka razy w roku i sprawdzać co powinnam sprzedać, a co z pewnością jeszcze ubiorę. W dzisiejszym poście przychodzę do Was z niesamowitą firmą, na którą trafiłam kilka dni temu. Niezwykle podoba mi się przesłanie tej marki, czym chciałam się z Wami podzielić. Marka to RIHOAS, która możecie znaleźć pod tym linkiem -> click <-. Stworzona została przez 3 dziewczyny, które zdecydowały się zrobić coś dla kobiet pracujących, które lubią łączyć elegancję z wygodą.


Hello everyone! I hope you are okay and full of good energy. Last days were awful, especially in terms of bad rainy weather. Fortunately, spring is coming and what's more - it's a perfect time for spring cleaning! To be honest, I am not a person who does cleaning every weekend because of lack of time. But at least few times a year I try to check what I should sell and what I will definitely wear more than only one time. In today's post, I'm coming to you with an amazing brand that I came across few days ago. I really like the main idea of the company and I wanted to share it with you. The brand is RIHOAS which you can find under this link -> click <-. It was created by three girls, who decided to make something for working women who want to combine both elegancy and commodity. 


DRESS 1 | DRESS 2 | DRESS 3


Jestem ciekawa czy kiedykolwiek słyszeliście o tej firmie! Jak podobają Wam się ubrania?


I'm curious if you have ever heard about this company! How do you like the clothes?

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej firmie, ale na jakąś kieckę mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę na stronę i poszukam czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce :) A co do wiosny, to jest jeszcze dużo czasu :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce ale sukienki piękne!

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń