SOCIAL MEDIA

White dress | outfit

niedziela, 13 marca 2022


Kochani, kochani! Zostało kilka dni di wiosny! Dla mnie to czas zawsze rozkwitający, w szczególności że za oknem pojawia się więcej słońca i oczywiście temperatura jest bardziej sprzyjająca. Jestem osobą totalnie ciepłolubną, a co za tym idzie bardziej motywuje mnie to do pracy. W dzisiejszym poście przychodzę do Was z bardzo prostą, ale myślę, że efektowną stylizacją, a mianowicie biała sukienka z wiklinową torebką. Muszę przyznać, że taki look bardzo kojarzy mi się z ciepłą Grecją. Lubię wracać do moich podróży i właśnie ta stylizacja jest ich częścią :)








 Piszcie w komentarzach czy lubicie nosić sukienki, a w szczególności białe! :) Co kojarzy Wam się z wiosną?

-------------------------------------


Kochani, kochani! Mały update :) 

Jeśli podoba Wam się moja sukienka, to wpadajcie po sukienki damskie do DressHead! 
Przepiękne wzory, każdy znajdzie coś dla siebie! 

11 komentarzy:

  1. Ja jestem uzależniona od noszenia sukienek. Ta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecnie letnie i bardzo gorące dni dni, jest idealna :)

      Usuń
  2. Sukienka jest piękna. Jednak ja, nie czuję się dobrze w białym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sukienki, ładna jest ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Ten look kojarzy mi się z wakacjami, koniecznie nad wodą! Najlepiej nad morzem albo oceanem :) Ślicznie! Ja uwielbiam białe sukienki, w ogóle bardzo podobają mi się białe stylizacje ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, idealna na cieplejsze dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Bardzo lubię takie białe, zwiewne sukienki nosić latem, kiedy jest gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka. Ja bym wybrała czarną, ale ja wszystko noszę czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda, skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń